loading...
تجارت و کسب درآمد
parviz بازدید : 1768 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (51)

با سلام خدمت دوستان عزیز.روشی را که می خواهم بهتون معرفی کنم، کسب درآمد از طریق بازدید هایی است که از سایت یا وبلاگ شما می شود، و مبلغی به حساب شما واریز می شود. یعنی در این روش، شما هیچ کاری انجام نخواهید داد!!. فقط کدی را در قالب وبلاگتان قرار می دهید تا یک پنجره ی پاپ آپ (Pop up) بهمراه وبلاگ شما باز شود. بهمین سادگی!! شما حتی می توانید زیر مجموعه هم بگیرید....این سیستم پارس پا نام دارد و می توانید از طریق لینک زیر ثبت نام کنید:

http://parspa.net?q=regnuser&moref=10ramad 

ثبت نامجهت خواندن توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

parviz بازدید : 15456 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (26)

 خدمت دوستان و همراهان همیشگی وبلاگ 10رآمد سلام عرض می کنم و امیدوارم که به خوبی مطالب مربوط به کسب درآمد را مطالعه کرده باشید و به درآمد خوبی دست پیدا کرده باشید.

همانگونه که از آمار وبلاگ مشاهده می شود، به لطف خدا و کمک و همراهی شما عزیزان، وبلاگ 10رآمد اکنون دارای رتبه 160هزار الکسا و پیج رنک گوگل 2 می باشد و روزانه حداقل دارای 2000 بازدید کننده می باشد.

بنابراین مکان مناسبی برای نمایش تبلیغ های شما (اعم از بنر، تبلیغات لینکی و متنی و...) می باشد.....

در ادامه ی مطلب می توانید قیمتهای جدید و استثنائی را مشاهده کنید. نکته ی مهم اینکه هم قیمت تبلیغ بنری و لینکی را برایتان گذاشته ام و هم قیمت فروش بازدید کننده را برای شما گذاشته ام. پیشنهاد می کنم که حتماً قیمتها را مشاهده نمایید.زیرا تخفیفات ویژه ای را اعمال کرده ایم.

دوستانی که بازدید کننده را خریداری کنند، مطمئن باشند که در عرض کمتر از یک هفته روزانه حداقل 500 ورودی از گوگل خواهید داشت........

tabligh 

جهت مشاهده ی قیمتها به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید....

parviz بازدید : 3428 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (12)

عده ی زیادی از دوستان در سایتهای مختلف با واژه های " کسب درآمد اینترنتی" و واژه های مشابه زیادی روبرو می شوند که اغلب دارای توضیحات ناکافی و مختصر و گاهاً ناقص می باشند.

بنده نیز به همین خاطر و بنا به درخواست تعدادی از کاربران وبلاگ ۱۰رآمد ، در این پست طریقه ی کسب درآمد از اینترنت و روش کسب درآمد کلیکی را براتونبصورت کامل توضیح میدم. در صورتیکه باز هم با سوالی مواجه شدید در نظرات بیان کنید تا فوراً پاسخ دهم:

البته قبل از آن، همه ی سایتهای کسب درآمد را بصورت یکجا براتون گردآوری کرد ه م که می تونید برید و در هر کدام که مایلید، ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنید.

برای دیدن همه ی سایتهای کسب درآمد مطمئن و معتبر، اینجا را کلیک نمایید....

 روش کسب درآمد از سایتهای کلیکی:    متن کامل در ادامه مطلب....

parviz بازدید : 664 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (7)

شاید مطلبی رو که قصد داریم خدمتتون ارائه بدیم زیاد جدید و به روز نباشه مخصوصا برای صاحبان وبلاگ ها و سایت های کهنه کار اما با توجه به اهمیت این موضوع و رابطه بسیار زیاد اون با کسب درآمد اینترنتی از طریق افزایش بازدید(مخصوصا سایت و وبلاگ های های فروشگاهی)لازم دیدم این مطلب رو یاد آوری کنم چراکه این موضوع به خود من در ابتدای امر که وبلاگ نویسی می کردم کمک شایانی کرد بنابر این امید وارم دوستان کهنه کار از ما خرده نگیرن و دوستان وبلاگ نویس تازه کار هم از این مطلب نهایت استفاده رو ببرن، هر چند خواندن این مطلب برای دوستان با تجربه هم احتمالا خالی از لطف نباشه با توجه به این مقدمه می خواهیم نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت به موتور های جستجو رو آموزش بدیم در ابتدا طریقه معرفی به موتور جستجوی Google و Msn  رو به صورت معمول بیان می کنیم و در ادامه نحوه معرفی وبلاگ یا وبسایت رو به بیش از 150 موتور جستجوی موجود در دنیای بزرگ نت به صورت اتوماتیک ارائه خواهیم داد فقط این نکته رو یاد آور بشم که بعد از معرفی وبلاگ یا وبسایت خود به موتور های جستجو چند روزی طول می کشه تا مطالب وبلاگ یا وبسایتتون ایندکس بشه

لطفا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

parviz بازدید : 3062 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (14)

خدمت دوستان بازدیدکننده و همراهان وبلاگ 10رآمد سلام عرض می کنم.برای ایجاد تنوع در وبلاگ و به عنوان تفریح در کنار کسب درآمد، در این پست یک موضوع جالب را براتون در نظر گرفته ام.البته بیشتر به درد خانومها می خوره!! ولی خوب، از جهاتی واسه آقایون هم میتونه جالب باشه..

جدید ترین و شیک ترین مدلهای کفش مجلسی زنانه -که البته در بازار ایران موجود هستند- را برای دوستان عزیز در این پست قرار خواهم داد. همانگونه که همه در جریان هستند، معمولاً با تغییر فصل، مدها هم عوض می شوند.حتی رنگ پوشاک و کفشها هم عوض می شوند و خانمها از اصطلاحی بنام: "رنگ فصل" یا "رنگ سال" استفاده می کنند.مثلاً این روزها واسه شلوار و روسری، رنگ فصل یا رنگ سال سبزه. یعنی باید شلوار یا روسری سبز را با بقیه ی پوشاک و لوازم دیگر ست کرد..

در ادامه می توانید کلکسیونی از زیباترین و شیک ترین کفشهای مجلسی که در حال حاضر مد می باشند و در مجالس باعث تک بودن شما خواهد شد، را مشاهده نمایید. نکته مهم اینکه کلیه ی مدلهایی که در این ژورنال می باشند را می توانید در فروشگاههای کفش داخل کشور تهیه نمایید و در داخل کشور به راحتی قابل دسترسی می باشند. امیدوارم که لذت ببرید....

کفش مجلسی زنانه مد جدید

جهت دیدن بقیه مدلها به ادامه مطلب مراجعه نمائید...

parviz بازدید : 2151 شنبه 18 شهریور 1391 نظرات (1)

باز هم سلام خدمت همراهان وبلاگ 10رآمد .همانگونه که می دانید، در پستهای قبلی مطالب گوناگون از جمله دانلود نرم افزار، کتاب الکترونیک و pdf ،نکته ها و ترفندها ی ویندوز،مسائل مربوط به خانه داری و ... را در کنار تجارت و کسب درآمد برای بازدیدکنندگان محترم گذاشته ام. البته واضح است که هدف اصلی این وبلاگ، معرفی جدیدترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،یا تجارت آنلاین می باشد. ولی برای احترام به نظرات عده ی زیادی از دوستان، و همچنین تنوع در مطالب وبلاگ، مطالب گوناگونی را در کنار مطالب مربوط به کسب درآمد، برای دوستداران وبلاگ 10رآمد خواهم گذاشت.امیدوارم که مورد رضایت شما همراهان گلم واقع گردد.

برای این پست، مجموعه ی جالبی را برای دوستان عزیز آماده کرده ام که امروزه در هر خانه ای می توان آن را یافت و یکی از مسایل اساسی در دکوراسیون مدرن و تزئین خانه و آشپزخانه می باشد.در واقع یکی از دغدغه های اساسی خانمها ، همان انتخاب طرح مناسب و دکوری زیبا و جذاب ، برای منزل ، و خصوصاً آشپزخانه می باشد.....

 کابینت mdf

برای توضیحات بیشتر و دانلود، به ادامه مطلب مراجعه نمایید....

موفق و پیروز باشید....

parviz بازدید : 2370 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (1)

خدمت دوستان و همراهان همیشگی وبلاگ 10رآمد سلام عرض می کنم.امیدوارم که درآمد خوبی از شغل دوم خود یا همون تجارت کلیکی داشته باشید. دوستان در این پست قصد دارم برای تنوع هم شده، و به درخواست چند تن از دوستان گلم، جدیدترین لباسهای سال 2012 را براتون جمع آوری کنم و براتون بذارم. برای راحتی کار و همچنین برای الگوبرداری آسانتر، همه ی مدلها را به همراه توضیحات مفیدی در مورد طرز پوشیدن لباس برای اندامهای مختلف، براتون به صورت یک فایل pdf کم حجم درآورده ام تا خانمهایی که مایلند......

ژورنال لباس مجلسی 2012

جهت توضیحات و دانلود این مجموعه به ادامه مطلب مراجعه نمایید....

parviz بازدید : 1090 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (3)

کم پول بودن به معنی ثابت ماندن در یک محیط دلگیر و قدیمی و تحمل فضای یکنواخت آن نیست

تغییر دکوراسیون، خانه شما را تازه و مدرن کرده، امکان ابراز و اعمال سلیقه را به شما می‌دهد.

تغییر کلی با خرید وسایل جدید مانند مبل، دکور، پرده و رنگ امکان‌پذیر است. اما اگر بودجه شما محدود است، با کمی خلاقیت می‌توانید به ظاهر جدید و مورد نظر خود بدون تحمل هزینه زیاد برسید.

دکوراسیون منزل

برای مطالعه روشهای جالب تغییر دکوراسیون،با هزینه ای ناچیز به ادامه مطلب مراجعه فرمائید...

parviz بازدید : 2917 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (1)

در این پست مجموعه ای از بهترین و جدیدترین لباسهای مد روز مجلسی دختران و ژورنالی گلچین شده را برایتان آماده کرده ام که در هیچ جای وب نمی توانید آنرا پیدا کنید.اکنون این مجموعه ی بینظیر را می توانید از وبلاگ ۱۰رآمد بصورت رایگان دانلود کنید.این مجموعه می تواند کمک زیادی به خانمهای خانه دار و خیاطان محترم بنماید.چرا که با کیفیت زیادی که عکسها دارند، به خوبی می توان از آن به عنوان مدل  و الگو استفاده کرد.

این ژورنال عالی جدید بوده و شما اولین نفری خواهید بود که از این مدلهای جذاب استفاده خواهید کرد.پس به ادامه مطلب مراجعه نموده و از دانلود آن لذت ببرید......

ژورنال لباس دخترانه

parviz بازدید : 1076 چهارشنبه 04 مرداد 1391 نظرات (3)

در این پست تصمیم گرفتم برای تنوع هم که شده، یک ترفند جالب و کاربردی را برای دوستان گلم بذارم.حتما برای بعضی دوستان پیش اومده که سیم کارت ایرانسل خودشون رو که ممکنه شمارش دست خیلی از دوستانشون باشه رو گم کرده باشند , در این موقع خیلی ها قید اون سیم کارت رو میزنن , اما حالا بایک ترفند ساده میتونید شماره سیم کارت ایرانسل خودتون پس بگیرید که می توانید این ترفند را در ادامه مطلب، کامل مطالعه بفرمایید.....

بازیابی اطلاعات سیم کارت گم شده ایرانسل

parviz بازدید : 756 سه شنبه 03 مرداد 1391 نظرات (1)

حتمأ شما نیز در محیط ویندوز با فایلهایی با نام Thumbs.db که در بسیاری از فولدرها وجود دارد روبرو شده اید. وظیفه این فایلها ذخیره اطلاعات مربوط به حالت نمایشی Thumbnail است و به نوعی یک حافظه موقت یا Cashe جهت ثبت اطلاعات تصاویر Thumbnail تلقی میشود. خاصیت این فایل ها نیز اینگونه است که اگر آنها را به شکل دستی پاک کنید به طور اتوماتیک مجدد در همان محل ساخته میشوند. اما ممکن است شما اصلأ از حالت نمایش Thumbnail برای مشاهده تصاویرتان در محیط ویندوز استفاده نکنید یا علاقه ای به وجود این فایلها و پر شدن بی مورد فضای هارد نداشته باشید. در این ترفند قصد داریم به نحوه جلوگیری از ساخت و نهایتأ حذف فایلهایThumbs.db  در ویندوز XP بپردازیم.
 

ترفندهای ویندوز xp

  برای خواندن ترفند به ادامه مطلب مراجعه کنید

parviz بازدید : 832 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

دوستان و هموطنان عزیزم سلام.امروز اولین روز ماه مبارک رمضان است و فرصت بسیار مناسبی برای برگشتن پیش خداست.همه ی ما کم و بیش فاصله ای بین خود و خدایمان احساس می کنیم که البته باعث و بانیش هم خودمونیم! بنابراین بهترین فرصت برای نزدیکتر شدن به خدا و برگشتن به آغوش امن الهیت است...همانگونه که بچه ای معصوم بودیم و.......

رمضان ماه خدا

طاعات و عباداتتان قبول حق... موفق و پیروز باشید....

parviz بازدید : 1723 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (2)

باز هم سلام خدمت دوستان خودم. دوستان عزیز قصد دارم از این به بعد نحوه ی کسب درآمد از سایتهای معتبر کسب درآمد خارجی را براتون بذارم.خودم در چند تا از معتبر ترین این سایتها مشغول فعالیت هستم و تازه جالبیش اینه که اکثر این سایتها سقفی برای پرداخت ندارند یعنی هیچ محدودیتی در پرداخت پورسانت ندارند و حتی ۱ سنت هم اگه باشه به حساب شما واریز می کنند.

فقط لازمه ی این کار اینه که شما ابتدا باید یک حساب بین المللی باز کنید تا بتونید پورسانت خود را دریافت کنید.این کار هم چندان دشوار نیست و من مرحله به مرحله براتون توضیح خواهم داد. حتی المکان سعی می کنم مراحل کار را بصورت تصویری براتون آماده کنم.

خوب حالا قبل از اینکه نحوه ی فعالیت در سایتهای خارجی را در پستهای آینده براتون بذارم، می خوام نظر دوستان عزیزم را هم بدونم.پس خواهشاً در قسمت نظرات، نظر خودتون را برام بنویسید  (همراه با دلیل) که سایتهای خارجی را اینجا بذارم یا نه؟ اگه مخالفها بیشتر باشند، نمی گذارم و اگر موافقها بیشتر، همه ی آنها را به مرور خواهم گذاشت....

منتظر نظرات شما عزیزان هستم..

موفق و پیروز باشید....

parviz بازدید : 1355 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (2)

به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت در ایران و به دلیل اینکه کاربرانی که در سایتهای کسب درآمد فعالیت می کنند مثل خودم،لازم است که سرعت اینترنت بالاتری داشته باشند، بنا به درخواست عده ای از دوستان عزیزم تصمیم گرفتم در این پست ترفندی را برایتان بذارم که سرعت اینترنت شما را تا حد زیادی و تضمینی، افزایش می ده !

افزایش سرعت اینترنت

لازم به ذکره که این روش صد در صد تضمینی است و بدون نیاز به هیچ برنامه و نرم افزاری می باشد. و این ترفند را خود شرکت مایکروسافت برای عموم کاربرانش ارائه داده است.

برای خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید....

parviz بازدید : 1380 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (5)

در پستهای قبلی به اندازه ی کافی در مورد رتبه ی گوگل و الکسا برای سایت یا وبلاگ، و چند روش برای محبوب کردن وبلاگها پیش این ۲ تا سایت، بیان کردم. در این پست یک راه دیگر جهت افزایش محبوبیت وبلاگ شما پیش این سایتها و افزایش رتبه ی وبلاگ، و در نتیجه افزایش بازدید وبلاگ را بهتون معرفی خواهم کرد.

دوستان اگر دقت کرده باشید و به سایت الکسا سر زده باشید، بعد از اینکه وارد صفحه ی اول این سایت شدید، (آدرس آن: www.alexa.com می باشد.) در کادر بالای صفحه اگر آدرس وبلاگ خود را وارد کنید، اطلاعات جامعی از آن را به شما ارائه می دهد.هم تعداد سایتهایی که.....

تولبار الکسا Alexa

برای توضیحات تکمیلی و دانلود تولبار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.....

parviz بازدید : 1283 دوشنبه 26 تیر 1391 نظرات (0)

دوستان عزیزی که مطالب وبلاگ را دنبال می کنند، اطلاع دارند که بنده تا کنون چندین راه مفید و واقعاً عملی را برای بالا بردن آمار بازدید سایت یا وبلاگ ارائه کرده ام و دوستانی که به توصیه های بنده عمل نموده اند، حتماً آمارشون بالا رفته و افزایش چشمگیری داشته. وبلاگ بنده نیز از ابتدا، مانند اکثر وبلاگها، آمار بازدیدی در حدود ۲۰۰ نفر روزانه داشتم. ولی اگر نگاهی به آمار بازدید روزانه ی وبلاگ من بندازید،متوجه خواهید شد که روزانه حداقل ۱۵۰۰ نفر بازدید دارم و این آمار مرتب رو به افزایش است.شما هم اگر به چند توصیه این برادر خودتون توجه کنید، مطمئن باشید که آمارتون در عرض چند روز، چند برابر خواهد شد.

افزایش آمار بازدید

جهت خواندن بقیه ی مطالب به ادامه مطلب مراجعه نمایید....

parviz بازدید : 2607 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (7)

 

قبلاً چند سایت ایرانی را جهت بالا بردن آمار بازدید وبلاگ به شما همراهان عزیزم معرفی کرده بودم،که من خودم عضوشون هستم و در کل بد نبودن.ولی امروز می خوام سایتی را بهتون معرفی کنم به اسم هیت لیپ (HitLeap) ، که خارجی هستش و کارش بی نظیره.شما برای تست می تونید بعد از اینکه ثبت نام کردید و شروع به بازدید کردین، هر یک دقیقه یکبار آمار بازدید وبلاگتان را چک کنید،واقعاً متعجب می شید!! چون در هر دقیقه حداقل ۵ بازددید کننده ی واقعی براتون می فرسته!!

خوب حالا بریم واسه مراحل ثبت نام..من لینک ثبت نام را براتون میذارم و مرحله به مرحله براتون توضیح میدم که چکار کنید...

برای ثبت نام و شروع بازدید، به ادامه مطلب مراجعه نمایید....

parviz بازدید : 1605 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (0)

سلام دوستان و همراهان همیشگی.امروز هم با یک سایت معتبر دیگر جهت کسب درآمد خدمت رسیدم.سایت "میخک دات نت" سایت معتبری است که در زمینه ی تبلیغات کار می کنه و شما به ۲ روش می تونید از این سایت کسب درآمد کنید.جالب اینجاست که همزمان هر ۲ روش برایتان محاسبه خواهد شد ! بدین صورت که شما ابتدا در سایت ثبت نام می کنید و سپس کد تبلیغات این سایت را در قالب وبلاگ یا سایتتون و در جای مناسبی می گذارید.در این صورت این سایت :

۱- به ازای هر بازدیدی که از صفحه تون بشه مبلغ ۲ ریال به حسابتون منظور میشه.

۲-و به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ ها بشه مبلغ ۱۶۰ ریال به حسابتون منطور میشه.

در ضمن این سایت زیر مجموعه گیری نداره و هر کس مستقل کار میکنه...

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید و هر سوالی داشتید در قسمت نظرات بیان کنید،حتمن جواب خواهم داد:

 میخک دات نت

parviz بازدید : 1448 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (2)

همراهان همیشگی من باز هم خبرهای جدید و جالبی از کسب درآمد و پول پیدا کردن براتون دارم! این خبر بیشتر کسایی را به ذوق میاره که دارای وبلاگ یا سایتی با بازدید کننده ی کم می باشند!

همه می دونن که وبلاگهای تازه تاسیس که آمار بازدید پایینی دارن، به سختی می توانند در زمینه تجارت و تبلیغات کلیکی موفق باشند. مثلاً وبلاگی که روزانه کمتر از 100 بازدید داره،امید خیلی کمی به کلیک شدن روی تبلیغاتش داره و این منطقیه!!

خوب من در این پست یک روش کسب تجارت خیلی خیلی جالب و جدید را بهتون معرفی می کنم. روش کار هم اینه که شما یک تبلیغات رو تو سایتتون قرار می دید،و به ازای هر بازدیدی که از وبلاگتون بشه، مبلغی به حسابتان واریز میشه!! یعنی اصلاً نیاز نیست که بازدید کننده روی تبلیغاتتون کلیک کنه، همین که وارد صفحه تون شده و تبلیغات تو را دیده، پول به حسابتون واریز میشه!!!

برای خواندن جزئیات و ثبت نام به ادامه مطلب مراجعه نمایید.....

parviz بازدید : 958 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (1)

دوستان عزیز در اینجا یک سورپرایز واستون دارم! دوست دارین از سایت یا وبلاگتان بدون اینکه هیچ کار خاصی بکنید،حتی ۱ کلیک!! درآمدکسب کنید؟؟ چطوری؟؟

بله درست شنیدید. کسب درآمد حتی بدون ۱ کلیک یا مشاهده ی هیچ تبلیغی،عملی است.سایتی را که الان می خوام بهتون معرفی کنم،می تواند منبع درآمد خوبی براتون باشه که هیچ کاری هم به شما نداره..

خوب حالا روش کار را براتون توضیح می دم.شما فقط کافیه یک وبلاگ یا سایت داشته باشید.! و ......

http://www.adgah.com/r.asp?id=7848

برای توضیحات بیشتر و مراحل ثبت نام به ادامه مطلب مراجعه نمایید....

parviz بازدید : 26704 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (0)

 

دوستان عزیز امروز لینکی را براتون می ذارم که با کلیک روی اون به صفحه ای هدایت می شوید که باید در اونجا ثبت نام کنید.(توجه داشته باشید که حتمآ باید یکی شما را به این سایت معرفی کرده باشه که در اینحالت معرفتان من خواهم بود.) در این سایت راهنماییهای زیادی وجود دارد که باید به دنبال فلشهای سبز به انتهای صفحه برید.یعنی جایی که با رنگ قرمز نوشته step 1: در این مرحله که مرحله اول می باشد، هفت تا لینک و 7تا جای خالی بهتون داده که باید روی همه لینکها کلیک کنید و کد اون لینک را که در بالای صفحه هاشون ظاهر میشه کپی کنید و در 7 تا جای خالی قرار بدین.بعد وارد مرحله ی دوم میشید و در اونجا اطلاعات خودتون را بهمراه ایمیلتون وارد می کنید و دیگر تمام!! حال وارد ایمیلتون میشید و کد کاربری را براتون ارسال کرده و با پسوردتون وارد سایت میشید.(یک لینک فعالسازی براتون میفرسته که قبل از ورود به حساب کاربریتون ابتدا باید رو اون کلیک کنید.)

در حساب کاربریتون وارد قسمت وسط منو (promote my free viral page)  شوید و در اون صفحه لینک دوم را کپی کرده و در قسمت مناسبی از سایت یا وبلاگتون قرار دهید.حال هر کسی که رئی لینک شما کلیک کند زیر مجموعه شما محسوب می شود. هر چه تعداد زیر مجموعه هایتان بیشتر باشد، سایت بازدیدکنندگان بیشتری را برایتان می فرستد. پس از همین الان ثبت نام کنید و بصورت کاملآ رایگان آمار بازدیدتان را بیشمار زیاد کنید و رتبه تان را افزایش دهید....

اینم آدرس لینک.روی لینک زیر کلیک کنید و به صفحه ی ثبت نام هدایت شوید:

نکته مهم: این سایت حتمن باید یکی معرفتون باشه پس لطفاً دقیقاً وارد همین لینک بشین والا کسی که معرف نداشته باشه، از سایتش بازدید نمیشه.

http://www.freeviral.com/?r=403127

دوستان در هر مرحله اگه بامشکلی مواجه شدید با من در تماس باشید. (یا از طریق قسمت نظرات یا ایمیل rozhava@gmail.com)

parviz بازدید : 762 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (2)

نرم افزار مدیریت فایلهای فشرده WinRAR 3.93

چون اکثر نرم افزارهایی که در اینجا قرار داده میشود به صورت فشرده و با فرمت rar می باشند بنابراین ساده ترین و کم حجم ترین آنها را براتون میذارم.گذشته از حجم کم این نرم افزار،کارآییهای فوق العاده زیادی دارد که نیاز هر کاربر را از نرم افزارهای مدیریت فایلهای فشرده تامین می کند.....

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

parviz بازدید : 1660 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (0)

سيستم افزايش ترافيك "پارسیان رنک"

آيا تمايل داريد بدون حتي يك كليك ترافيك نامحدود براي سايت خود ايجاد كنيد ؟

با استفاده از لینکی که برایتان خواهم گذاشت شما 365 روز سال و 24 ساعته ترافيك دريافت مي كنيد

براي اينكار فقط كافيست روی لینک کلیک کرده و ثبت نام كنيد و بگذاريد سيستم  براي شما كار كند!

برای ثبت نام و توضیحات لازم به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

افزايش ترافيك  +  افزايش بازديد واقعي و موثر

 

parviz بازدید : 1669 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (1)

All Links Exchanged:



Internet Marketing
Marketing on the internet.
Karen Millen Online
The graceful karen millen dresses sale with high quality and free shipping.
Polish Interpreter
Polish translation services, polish translator, polish interpreter, english polish translator, polish translators, polish translater, polish english translator,english to polish translation, polish to english translation, english to polish translator
Affiliate Marketing Network Site Web Design
We will help you setup/built a marketing network site with the resources available to you. Free webpage services, free seo tools, web design, and many more. Affiliate marketing network site
Construction Estimating Software
Construction estimating software is the site for the iscope damage estimating application. Iscope was designed to assist contractors and public adjusters in writing detailed damage estimates or contractor bids for standard work or insurance losses
 Rattan Furnitures,outdoor Furnitures
China rattan furnitures,outdoor furnitures, garden furnitures,rattan patio furnitures,rattan chaise lounges,rattan living room sets,rattan wicker dining room sets,rattan dining room sets,rattan bedrooms sets
Wholesale China Led Lightings
Led downlights,led rigid bars,led bulbs, led controllers,led power supply,led spotlights,led tubes,led flexible strips,led grid lights,led wall lights,led track lights,led panel lights,led floodlights,led tunnel lights,led wall washer,led tubes
North Face Sale
Shop the hottest north face sale in our online exclusive launches. All the north face with free delivery!
India Shopping Sites Directory, Free Shopping Sites Listing, Submit Li
India shopping sites, shopping directory, indian shopping sites, india online shop, free online shopping, shopping sites list, shopping portal, shopping websites, submit shop, submit link, fashion shop in india, free websites listing, directories
Software To Bid Construction
Construction bid software is a software development company specializing in insurance repair bid software. If you need construction bid software for an insurance claim then you have found the right software program. Construction bid software is free
Hawaii Hair Extensions
Hair extensions honolulu has the top hair extension stylists in all of honolulu. We offer mobile services throughout waikiki, hawaii kai, the north shore and all of oahu. Call honolulu hair extensions today for a free consultation on your hair.
Stucco Contractors Mcallen Texas
Mcallen stucco is the oldest and most trusted stucco contractor in mcallen, texas. Whether you need synthetic stucco, eifs systems, or traditional stucco we want to be your contractor. Call mcallen stucco today. We also do stucco repairs and paint
merchant account agent
Earn lifetime residual income by becoming your own boss and taking control of your future. Work with the fastest growing financial services company in the US.
merchant agent
Earn residual income by selling credit card processing services.
merchant account agent
Make residual income on every account. Best support available! We retain 99.4% of our clients, partnered with Wells Fargo to offer new/old businesses merchant accounts.
high risk merchants
High risk merchant accounts, credit card processing and ach/e-check processing services.
offshore merchant account
High risk offshore merchant accounts for all business types worldwide.
merchant account
Merchant accounts and credit card processing at the guaranteed lowest price. Small, home based, and Internet businesses welcome. Full range of e-commerce solutions. Shop us first - or last, our prices can`t be beaten!
high risk ach
Start accepting ACH payments in less than 72 hours. All industries are accepted.
high risk merchant account
Offshore credit card processing for high risk businesses including adult, timeshare and more
!
parviz بازدید : 820 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

خدمت بازدید کنندگان محترم عرض می کنم که در سالهای قبل اولین چیزی که با گفتن واژه ی "خرید اینترنتی" یا واژه های مشابه به ذهن انسان میومد، نوعی کلاهبرداری اینترنتی بود.!! ولی امروزه خرید و فروش اینترنتی حتی در ایران خودمون هم کاملآ جا افتاده و تازه هیچ راهی هم برای کلاهبرداری نمی مونه! چون کالا را از طریق سایت مشاهده می کنی، با مشخصات کامل آن آشنا می شی و بعد سفارش می دی.بدون اینکه یک ریال بپردازی! هر موقع کالا را دم در خونتون تحویل گرفتید،مبلغ کالا را به پستچی تحویل می دی!! واضحه که در اینصورت هیچ جایی برای ترس از کلاهبرداری و... نمی مونه.بنده هم در این وبلاگ تبلیغاتی را که مربوط به فروشگاههای گوناگون است،قرار خواهم داد و راههای کسب درآمد از آنها را برای شما دوستان عزیز، به مرور در پستهای بعدی خواهم گذاشت..  موفق باشید....

 

parviz بازدید : 935 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

قفل گذاری روی USB با نرم افزار USB Secure 1.6.6

اولین نرم افزاری که می خوام براتون بذارم نرم افزار قفل گذاری بر روی حافظه های قابل حمل مثل فلش مموری است. چون امروزه همه تو جیبشون فلش دارند در نتیجه ......

برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه کنید...

parviz بازدید : 957 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

دوستان و خوانندگان عزیز! قبل از هر چیز ازتون تشکر میکنم که به وبلاگم سر زدید.لطفآ بعد از بازدید نظرتون رو در مورد وبلاگ برام بنویسید.این کار وقت زیادی از شما نمی گیره و در عین حال واسه من خیلی مهمه چون کم و کاستیهای وبلاگ را تا حد توان برطرف خواهم کرد. در ضمن دوستان هر نرم افزاری که می خوان، بگن من براشون میذارم. یا در قسمت نظرات یا از طریق ایمیلم: rozhava@gmail.com

یه مطلب دیگه هم اینه که مطالبتون رو برام ارسال کنید و به اسم خودتون توی وبلاگ قرار میدم. در ضمن صاحبان سایت و وبلاگها می تونن برای بالا بردن آمار بازدیدشون لینکشو اینجا بذارن و با هم تبادل لینک داشته باشیم.

 

parviz بازدید : 902 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (4)

با سلام خدمت همه دوستان گرامی. من این وبلاگ را ابتدا با هدف یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کردم ولی بعدن نظرم عوض شد. حالا قصد دارم وبلاگی کاملآ متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید راه اندازی کنم. دوستان من مطالب علمی و مقالات خیلی زیادی دارم. در هر زمینه ای که دوستان بخواهند. بهمین ترتیب نرم افزارهای گرانبهای زیادی هم دارم که گاهآ بابت آنها کلی پول داده ام. حتی نرم افزارهایی در زمینه موبایل، کتابهای الکترونیک، نرم افزارهای Pc و ... حیفم اومد که سایر هموطنان عزیز را با خودم شریک نکنم. پس ازین ببعد هر گونه مطلب یا نرم افزار جالبی که به نظرم رسید براتون میذارم.فقط جهت بهتر شدن وبلاگ نیازمند نظرات خوانندگان عزیزم هستم. من پرویز هستم در خدمتتونم...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • قیمت اجاره خودرو
  • بهترین هتل های تهران
  • سایت مدل لباس
  • شمس دانلود
  • پی ای اس تولز
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • چای لاغری تیما
  • فروشگاه اینترنتی 5040
  • آهنگ
  • مدل لباس روز
  • برترین ها
  • دانلود فیلم وآهنگ رایگان
  • تبادل لینک رایگان
  • فانی تایم|اهنگ جدید|اخبار روز دنیا|عکس بازیگران|
  • طراحی بنر ،کاور، قالب سایت ،تبلیغات و ..
  • اس ام اس
  • دانلود فیلم و سریال Youtube
  • گلچین بهترین پیامک ها
  • همه ی دنیا در این وبلاگ
  • سایت رسمی موزیک و اموزش
  • بازی فلش
  • بارسايي ها
  • نابترین وبلاگ فارسی
  • آموزش آشپزی
  • بزرگترین مرجع کسب درآمد اینترنتی در ایرا
  • ALI-PC
  • فروشگاه سی دی اقلیما
  • کلیپ.فیلم.مقالات رزمی
  • فروشگاه اینترنتی
  • دانلود آهنگهای روز
  • بیداری اندیشه
  • گالر پارسي عكس
  • گالر پارسي عكس
  • گالر پارسي عكس
  • بیداری اندیشه
  • گالر پارسي عكس
  • ایران جم دیار من
  • ♥♥♥مطالب جالب-hojjat♥♥♥
  • عکس دختر
  • اموزش اشپزی و سفره ارائی
  • تناسب اندام
  • خواص پرتقال
  • ارایش و زیبایی
  • پوست برنزه
  • سبزلینک تبادل لینک رایگان
  • لینک وی - تبادل لینک رایگان
  • آوا لینک - تبادل لینک
  • جدید ترین یوزر پسورد های فعال نود 32
  • میهن ناز | پرتال سرگرمي تفريحي و اموزشي
  • ثروت بیکران
  • فروشگاه لوازم فوتبالی
  • سایت تفریحی یو یو
  • دانلود آهنگ روز
  • استخدام فوری داغ داغ
  • بکس ایران
  • ثروت بیکران
  • طراحی سایت استاتیک و داینامیک
  • دستگاه شنود سیم کارتی √‏
  • جم لینک | تبادل لینک رایگان
  • لینک فست
  • لوکس لینک | تبادل لینک رایگان
  • معتبرترین سایت های کسب درامد با اموزش و استراتژی
  • تبادل لینک رایگان - تبادل لینک اتوماتیک
  • اول دانلود-تبادل لينك
  • دانلود آهنگ و فیلم
  • سوپر باکس
  • سایت تفریحی 30ستان
  • ارسال اس ام اس رایگان
  • عاشقانه ها
  • Freelance Web Designer, New York city
  • دانلود آهنگ های جدید
  • Linkitivity - Link Exchange - Add URL
  • freebacklinks
  • Free Link Exchange
  • Free Traffic Exchange
  • باکس همگانی
  • ترول
  • InstantLinkExchange.com
  • freebacklinks
  • تیراژ 24
  • ❶محصولات پلاک22❶
  • ▲فروشگاه چلسي▲
  • جملات زیبا
  • oO گالری عکس پیکاسو Oo
  • نایت اسکین
  • @این فروشگاه مشتری ندارد@...
  • سیستم مکانیزه کالا▼
  • Cheap Web Hosting Reviews
  • PRchecker.info
  • ميخك دات نت
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • دایرکتوری
  • تبادل لینک
  • تبادل لینک رایگان
  • مجله خبری و تفریحی ایران هفت رنگ
  • سیستم وبلاگ دهی جهرم بلاگ
  • پارسی لود | آهنگ پیشواز،زنگ موبایل،فال روز
  • تبادل لینک رایگان
  • بازاریابی و کسب و کار اینترنتی
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 195
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 114
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 595
  • بازدید ماه : 2,047
  • بازدید سال : 13,876
  • بازدید کلی : 498,392